Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2011

Χωρίς στέγη η ΝΔ στη Δράμα



Χωρίς στέγη θα μείνει η Ν.Δ. στη Δράμα καθώς δεν έχουν καταβληθεί στο ιδιοκτήτη του ακινήτου ενοίκια πολλών μηνών. Ο ιδιοκτήτης αφού είδε και αποείδε πως δεν πρόκειται να εισπράξει τα χρήματα προσέφυγε στη δικαιοσύνη. Η υπόθεση θα εκδικαστεί σύντομα ενώ δικαστικός επιμελητής αναζητούσε σύμφωνα με πληροφορίες απεγνωσμένα κάποιον υπεύθυνο του κόμματος για να του επιδώσει τα δικαστικά έγγραφα. Συμβαίνει και στα καλύτερα σπίτια... 
Χαρούλα Παπατάσιου http://www.dramanet.tv/news/?n=47

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου