
Οι 3.500 δικαιούχοι προνοιακών επιδομάτων θα εισπράξουν μια εβδομάδα αργότερα από ότι προγραμματιζόταν από το Δήμο Δράμας το δίμηνο χρηματικό βοήθημα, καθώς χρειαζόταν να προηγηθεί απόφαση δημοτικού συμβουλίου για την αποδοχή του ανάλογου ποσού από το Υπουργείο Εσωτερικών.
Να πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Χθες συνεδρίασε η οικονομική επιτροπή του Δήμου Δράμας οπότε και ο αρμόδιος αντιδήμαρχος Παύλος Ζαχαριάδης ζήτησε από τον πρόεδρο του Δημοτικού Συμβουλίου Θ. Μπέσσα να προηγηθεί η δια περιφοράς συνεδρίαση για την αποδοχή του ποσού για να πληρωθούν οι δικαιούχοι την Πέμπτη, δηλαδή σε δύο ημέρες. Ο επικεφαλής της παράταξης " Νέα Εποχή-Νέα Δράμα" Θωμάς Μαργαρίτης με τον οποίο επικοινώνησε πρώτα ο πρόεδρος δεν συμφώνησε οπότε και αποφασίστηκε η έκτακτη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου . Λογικό και επόμενο ήταν οι δημοτικοί Σύμβουλοι σήμερα κατά την συνεδρίαση να αποδεχτούν και μάλιστα ομόφωνα το ποσό που ανέρχεται σε 1.812.000 ευρώ. Παρά το γεγονός αυτό, που ήταν άλλωστε και αναμενόμενο, οι 3.500 δικαιούχοι του επιδόματος θα χρειαστεί να περιμένουν περίπου 10 ημέρες ακόμη για να εισπράξουν τα χρήματα που δικαιούνται και αυτό γιατί θα πρέπει εκ νέου να συνεδρίαση η οικονομική επιτροπή του δήμου την Παρασκευή θα υποβληθεί το ανάλογο έγγραφο στον επίτροπος οπότε και τα χρήματα θα είναι διαθέσιμα στις 24 Νοεμβρίου. Μέχρι τότε 3.500 συνάνθρωποι μας θα πρέπει να κάνουν υπομονή για να εισπράξουν χρήματα που τους είναι απαραίτητα για την επιβίωση τους.
Χαρούλα Παπατάσιου
Σχολιο dramatown Δυστυχως η φιλοδοξία του κ.Μαργαρίτη να ειναι υποψήφιος βουλευτής με την ΝΔ τον εχει οδηγήσει σε πολλα λαθη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου