Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014

ΚΑΟΔ..Δηλωσεις Βασόγεβιτς,Άτκινς και Συμφωνία ΚΑΟΔ - Σλαφτσάκη για επέκταση συμβολαίου έως το 2017!

images
Ο Νίκολα Βασόγεβιτς ήταν θετικά προσκείμενος 
στην επιλογή
 του ΚΑΟΔ για τη συνέχεια της 
καριέρας του, σιγουρεύτηκε
 ωστόσο όταν μίλησε με τον πρώην 
παίκτη της ομάδας, τον ....

Νίκολα Μάρκοβιτς, ο οποίος του είπε τα καλύτερα και για τον 
ΚΑΟΔ και για την πόλη της Δράμας!
Ποιες είναι οι πρώτες σου σκέψεις με τον ερχομό σου στην
 Ελλάδα; Είσαι σε μια καινούρια ομάδα, σε ένα καινούριο
 πρωτάθλημα, είναι μια νέα πρόκληση;
Είμαι πολύ χαρούμενος που είμαι μέλος αυτής της ομάδας. Θέλω να 
δώσω ότι καλύτερο μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα, να βοηθήσω 
τον εαυτό μου, για να έχουμε καλά αποτελέσματα και να πετύχουμε τους 
στόχους που θα τεθούν.
Έχεις μιλήσει με τον προπονητή της ομάδας για τον ρόλο σου; 
Ποιοι είναι οι προσωπικοί σου στόχοι;
Ναι, είχαμε μια συνομιλία, αλλά είναι βέβαιο ότι θα μιλήσουμε πλέον και 
πιο αναλυτικά για τον ρόλο μου στην ομάδα και γενικότερα για την 
φιλοσοφία μας σαν ομάδα, ώστε να κάνουμε στο γήπεδο ότι χρειάζεται
 για να πετύχουμε το πλάνο μας. Αυτός είναι και ο προσωπικός μου 
στόχος στον ΚΑΟΔ.
Τι γνωρίζεις για τη νέα σου ομάδα; Μίλησες με κάποιον πρώην
 παίκτη του ΚΑΟΔ;
Συζήτησα με τον Νίκολα Μάρκοβιτς για το ενδεχόμενο να παίξω στον
 ΚΑΟΔ. Μου είπε πολύ καλά λόγια και για την ομάδα και για την πόλη
 και με προέτρεψε να αποδεχθώ την πρόταση. Ο ίδιος μου είπε ότι ήταν 
πολύ ικανοποιημένος από τη συνεργασία που είχε με την ομάδα, οπότε 
για μένα είναι μια νέα πρόκληση στην καριέρα μου και ανυπομονώ 
να την ζήσω.
Τι θα πρέπει να περιμένουν οι φίλαθλοι του ΚΑΟΔ από το 
Νίκολα Βασόγεβιτς;
Το μόνο που μπορώ να υποσχεθώ είναι ότι θα δώσω ότι καλύτερο
 μπορώ για να βοηθήσω την ομάδα. Τα υπόλοιπα θα τα πούμε στο γήπεδο.

Άτκινς: "Έκανα εξαιρετική επιλογή να παίξω στον ΚΑΟΔ και την Ελλάδα"

Ο Έρικ Άτκινς θα είναι ο βασικός πλέι μέικερ του φετινού ΚΑΟΔ. 
Πρώτος στόχος του; Όπως ο ίδιος δήλωσε να μπορέσει να 
βάλει στο παιχνίδι όλους τους συμπαίκτες του. 
Το σκοράρισμα… έπεται!

Ποιες είναι οι πρώτες εντυπώσεις και σκέψεις για τη πρώτη 
σελίδα της επαγγελματικής σου καριέρας, μακριά από τις
 Ηνωμένες Πολιτείες;
Είμαι πολύ ενθουσιασμένος που ξεκινάω την καριέρα μου στην Ελλάδα
και τον ΚΑΟΔ. Είμαι πολύ ικανοποιημένος με τα παιδιά που υπάρχουν
στην ομάδα και πραγματικά ανυπομονώ να ξεκινήσω τη δουλειά και να
γίνουμε μια καλή και ανταγωνιστική ομάδα. Νομίζω ότι έκανα εξαιρετική
επιλογή που να παίξω πρώτη φορά επαγγελματικό μπάσκετ
με αυτήν την ομάδα.

Συνταξιδέψατε με τον Τερόν Τζόνσον και τον Ροντ Όντομ,
 θα είστε συμπαίκτες φέτος στον ΚΑΟΔ. Τους γνώριζες 
από το NCAA ή όχι; 
Δεν είχε τύχει να γνωριστούμε, αλλά συναντηθήκαμε στο ταξίδι μας
 προς την Ελλάδα και γίναμε κατευθείαν φίλοι. Νομίζω θα κάνουμε
 καλή ομάδα φέτος!

Τι παίκτης είναι ο Έρικ Άτκινς; 
Είμαι ένας πλέι μέικερ που πρωτίστως θέλω να βάζω στο παιχνίδι
όλους τους συμπαίκτες μου, να παίζω καλά και στις δύο πλευρές
 του γηπέδου και όποτε χρειαστεί να σκοράρω

.Η ΚΑΕ ΚΑΟΔ 1989 βρίσκεται στην ευχάριστη θέση να ανακοινώσει την επέκταση της συνεργασίας της με τον Διαμαντή Σλαφτσάκη για άλλα δύο χρόνια! Ο 20χρονος φόργουορντ υπέγραψε το νέο του συμβόλαιο το οποίο έχει διάρκεια έως και την αγωνιστική περίοδο 2016-17.
Ο ΚΑΟΔ παραμένει συνεπής στην προσπάθειά του να ενισχύσει το ρόστερ της ομάδας και φέτος και τα επόμενα χρόνια με ελληνικό στοιχείο και δη με ταλαντούχους Έλληνες παίκτες. Προς αυτή τη κατεύθυνση επιτεύχθηκε και η συμφωνία για την διετή επέκταση συμβολαίου (θα έληγε το καλοκαίρι του 2015) με τον Διαμαντή Σλαφτσάκη.
“Νιώθω υπέροχα που θα παραμείνω στην ομάδα. Είμαι απόλυτα ικανοποιημένος από όλα όσα συμβαίνουν στον ΚΑΟΔ εντός και εκτός γηπέδου. Θέλω να ευχαριστήσω τη διοίκηση και τον προπονητή για την εμπιστοσύνη που μου δείχνουν όλα αυτά τα χρόνια. Θα συνεχίσω να δίνω τον καλύτερό μου εαυτό στις προπονήσεις και τους αγώνες, με στόχο να βοηθήσω την ομάδα να εκπληρώσει τους αγωνιστικούς στόχους που θέτει. Πέρσι κάναμε μια εξαιρετική χρονιά και είμαι βέβαιος πως εφόσον συνεχίσουμε με την ίδια σκληρή δουλειά, θα έχουμε και φέτος ανάλογα αποτελέσματα”, τόνισε ο Διαμαντής Σλαφτσάκης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου