
Αν γίνουν πρόωρες εκλογές στην Ελλάδα, ο ΣΥΡΙΖΑ θα βγει πρώτο κόμμα, αλλά η αδυναμία του Αλέξη Τσίπρα για συμμαχίες θα φέρει ξανά στην εξουσία τη ΝΔ και τον Αντώνη Σαμαρά εκτιμά ο Economist......
Σύμφωνα με τον συντάκτη του περιοδικού, ο ΣΥΡΙΖΑ θα είναι πρώτο κόμμα στις εκλογές, αν αυτές διεξαχθούν πρόωρα, αλλά η αδυναμία του επικεφαλής του να συμφωνήσει και να κάνει συμμαχίες με κόμματα αντίθετης ιδεολογίας θα στερήσει από τον Αλέξη Τσίπρα την πρωθυπουργία.
Έτσι, όπως αναφέρει το δημοσίευμα, η Νέα Δημοκρατία θα είναι ο ρυθμιστικός παράγοντας για το σχηματισμό κυβέρνησης. [newsit.gr]
Epikairo: Δεν προκαλεί μεγάλη αίσθηση το δημοσίευμα του έγκυρου περιοδικού, ούτε ανακαλύπτει την Αμερική, ωστόσο πρέπει να μας ξυπνήσει ως προς δύο αυταπάτες, αν και ενδεχομένως το ζήτημα να μην μοιάζει τόσο επείγον: 1ον) Ειδικά στη χώρα μας είναι ιστορικά αποδεδειγμένο ότι όταν το Κέντρο διαλύεται, δεν ευνοείται η Αριστερά, αλλά η Δεξιά (θυμηθείτε τι έγινε τις δεκαετίες 50'-60', όπου η Δεξιά εγκατέστησε το κράτος της, το Κέντρο όμως διεξήγαγε μαζί της τον Εμφύλιο) και 2ον) Προκύπτει ένα υπαρξιακό δίλημμα για τον περίφημο τρίτο πόλο, όπου και όποιος τον εκφράσει κάπου, κάπως, κάποτε: Τι πράττεις σε περίπτωση που, ω μη γένοιτο, ο ΣΥΡΙΖΑ βγαίνει πρώτο κόμμα; Α) Συμπράττεις μαζί του για να τον κρατήσεις στον δρόμο της λογικής, σώζοντας την Αριστερά από το φάσμα της πολιτικής εξαφάνισης; (φανταστείτε κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ να κυβερνά πάνω κάτω όπως τώρα η ΝΔ με το ΠΑΣΟΚ) Β) Συμπράττεις πάλι με τον Σαμαρά και ουσιαστικά μετατρέπεσαι σ' έναν πολιτικό φίκο Λαζαρίδηδων-Μπαλτάκων-Φαήλων και λοιπών αντιδημοκρατικών δυνάμεων; Ή γ) τσακίζεσαι ως κεντροαριστερά να διαμορφώσεις μια πρόταση εξουσίας της προκοπής, προσπαθώντας να διεκδικήσεις ζωτικό χώρο; Όπως και να χει, ίσως και η σημερινή πρόταση της ΔΗΜΑΡούλας περί συγκρότησης σοσιαλδημοκρατικού πλειοψηφικού συνασπισμού να μην μοιάζει τόσο με το παιδί που μετρά τα άστρα;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου