Δεν σταματούν να δουλεύουν οι δύο συντηρητικοί αρχηγοί που στηρίζουν την κυβέρνηση Παπαδήμου!
Ο λόγος για τον Αντώνη Σαμαρά και τον Γιώργο Καρατζαφέρη που εδώ και πολύ ώρα κάνουν γύρο τηλεφωνημάτων σε διευθυντές εφημερίδων και ηλεκτρονικών Μέσων δίνοντας ρεπορτάζ, ενώ την ίδια ώρα ο πρωθυπουργός – ανυποψίαστος, «πετάει» για Βρυξέλλες προκειμένου να συμμετάσχει στις πιο σκληρές διαπραγματεύσεις της τελευταίας 2ετίας!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου