Και κάπου εδώ τα παραμύθια περί
ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΗΣ
του Α.Σαμαρά και η αντιμνημονιακή του ρομφαία έλαβε τέλος! Μέσα σε τρεις ώρες συμφώνησε και υπέγραψε ΝΑΙ σε ΟΛΑ! «Με τους πολιτικούς αρχηγούς βρισκόμαστε σε απόλυτη σύγκλιση για τη συνέχιση των διαπραγματεύσεων και τις θέσεις που θα υποστηρίξουμε» δήλωσε ο πρωθυπουργός Λουκάς Παπαδήμος μετά την -τρίωρη σχεδόν- σύσκεψη που είχε με τους ηγέτες των κομμάτων που στηρίζουν την κυβέρνησή του, εν όψει της κρίσιμης και πιεστικής, όπως αναμένεται, Συνόδου Κορυφής τη Δευτέρα στις Βρυξέλλες. O κ. Παπαδήμος τόνισε εκ νέου την κρισιμότητα των περιστάσεων και τη σημασία της ενότητας των πολιτικών δυνάμεων για τη «μάχη» που δίνεται.

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου