Επιμένει. Χθες του το κανε λιανά η Διαμαντοπούλου, αλλά είχε κλειστά τ' αυτιά. Σήμερα, το... ίδιο το βιολί:Ο Παπανδρέου είπε ότι κυβερνάδιεφθαρμένους.
Ο Σκανδαλίδης κακώς το προσπέρασε και δεν του έδωσε όπως χθες έκανε η συνάδελφος του, υπουργός Παιδείας, απάντηση.
Κι εμείς απλώς αναρωτιόμαστε. Ο άνθρωπος είναι προβοκάτορας ή απλώς βλάκας...

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου