Τετάρτη 8 Ιουνίου 2016

«Εγώ είμαι για τη VIP»...


Πήγαν να τη βάλουν στο πούλμαν, μαζί με τους άλλους κοινούς θνητούς...

Η σκηνή που θα σας περιγράψω συνέβη στον αέρα (σε ύψος 35.000 ποδών) και στο τέρμιναλ του αεροδρομίου «Ελ. Βενιζέλος» με πρωταγωνίστρια τη Σία Αναγνωστοπούλου. Η αναπληρώτρια υπουργός Παιδείας επέστρεφε με...


πτήση της Aegean από τις Βρυξέλλες, έχοντας δίπλα της τον υπ' αριθμόν δύο της κυβέρνησης Ν. Παππά και τον γενικό γραμματέα Ενημέρωσης Ε. Κρέτσο. 

Ταξίδευαν όλοι στην οικονομική θέση, σεμνά και ταπεινά. Στον αέρα δηλαδή ήταν πληβείοι, αλλά στο έδαφος... πρίγκιπες. Και εξηγούμαι. 

Μόλις προσγειώθηκαν οι Παππάς και Κρέτσος έφυγαν για την... «κρατική αίθουσα» (έτσι αποκαλούν τη VIP αίθουσα), η Σία προσπάθησε να πάει και αυτή λέγοντας ότι «και εγώ είμαι για τη VIP», αλλά μια αεροσυνοδός εδάφους που δεν τη γνώρισε της είπε «δεν νομίζω, κυρία μου, περάστε στο πούλμαν με τους άλλους επιβάτες»...

Πηγή: Βηματοδότης


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου