Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2014

Μωραΐτης: «Αλλαγή ηγεσίας στο ΠΑΣΟΚ τώρα – Σαμαράς και Βενιζέλος παίζουν τη χώρα στα ζάρια»

moraitis_th
«Πρέπει να γίνει ακόμα και τώρα, αυτή τη στιγμή, ώρες να είχαμε μπροστά μας εγώ θα πρότεινα και προτείνω θα πρέπει να σώσουμε την παράταξη με συνέδριο και αλλαγή ηγεσίας, αυτό είναι ξεκάθαρο», δήλωσε στην πρωινή εκπομπή του ΑΝΤ1 ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ Θάνος Μωραΐτης........

Και πρόσθεσε: «Δεν μπορεί ένα κόμμα που έχει μία μεγάλη ιστορία και το οποίο έχει μετατραπεί σε ένα κόμμα προσωπικών – αν θέλετε- επιδιώξεων και στρατηγικών σε ένα κόμμα στελεχών και παραγόντων να ζητήσει την ψήφο του ελληνικού λαού. Εγώ λοιπόν που δεν θέλω έτσι το κόμμα μου, δεν πιστεύω ότι αυτό πρέπει να είναι το κόμμα μου μέχρι και την τελευταία ώρα θα δίνω αυτή την μάχη».

VIDEO-ΜΩΡΑΙΤΗΣ από realmedialive
Σχετικά με την επόμενη ημέρα στην περίπτωση μη εκλογής προέδρου της Δημοκρατίας ο κ. Μωραΐτης ανέφερε: «Είμαι μέλος του ΠΑΣΟΚ και βουλευτής του ΠΑΣΟΚ. Επειδή με προκαλείτε θα σας πω το εξής: Και στις δημόσιες παρεμβάσεις μου, αλλά κυρίως και πάνω απ’ όλα στα όργανα του κόμματός μου, εδώ και ένα χρόνο, δεν έχω κρούσει απλά τον κώδωνα του κινδύνου, δεν έχω βάλει απλά ζητήματα, έβαλα ευθέως ζητήματα τα οποία αφορούν το πολιτικό στίγμα, την πορεία μας, την ηγεσία μας.
Ολα αυτά που έβαλε ο Μωραΐτης ή κάποια άλλα στελέχη δεν είναι κάτι που τα βάζει μια μικρή μειοψηφία. Είναι θέματα και ζητήματα που τα βάζει η μεγάλη πλειοψηφία των βουλευτών, των στελεχών, των μελών του ΠΑΣΟΚ. Λέω λοιπόν ότι είμαι βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και ειλικρινά σας μιλάω δεν θέλω να χωρίσουν οι δρόμοι μου με τους ανθρώπους, τους βουλευτές, τα άλλα στελέχη του ΠΑΣΟΚ, γιατί πλέον μιλάμε για ένα κόμμα στελεχών και παραγόντων να είμαστε ξεκάθαροι, να χωρίσουν οι δρόμοι μας μετά από μεγάλες μάχες τις οποίες δώσαμε».
«Παίζουν στα ζάρια τη χώρα»
Ο κ. Μωραΐτης ξεκαθάρισε ότι θα ψηφίσει την επιλογή του Σταύρου Δήμα για τη θέση του προέδρου της Δημοκρατίας, ωστόσο χαρακτήρισε «δραπέτευση» την επιλογή της κυβέρνησης να επισπεύσει τις σχετικές διαδικασίες.
«Είμαι ένας από τους βουλευτές του ΠΑΣΟΚ που τα τελευταία 2-2,5 χρόνια σηκώσαμε επίσης ένα πάρα πολύ μεγάλο βάρος ψηφίζοντας αν θέλετε πολλές φορές πράγματα και εμείς δεν τα πιστεύαμε. Πρέπει να σεβαστεί και ο πρωθυπουργός και ο αντιπρόεδρος της κυβέρνησης τις μάχες αυτές που έχουν δώσει οι βουλευτές τους. Και γιατί το λέω αυτό, γιατί η απόφαση με τον τρόπο που πάρθηκε, λυπάμαι που το λέω, αλλά είναι μία δραπέτευση», τόνισε ο κ. Μωραΐτης.
Και σημείωσε: «Λυπάμαι που θα το πω αλλά δεν ξέρω τι μυαλά είναι αυτά θα τολμούσα να πω τυχοδιωκτικά μυαλά. Στο μυαλό τους προφανώς έχουν το σενάριο της αριστερής παρένθεσης, λυπάμαι που θα το πω, γιατί ότι γίνει στη χώρα τις επόμενες 20 ημέρες, και φοβάμαι ότι θα γίνουν πολλά, δεν φταίει κανένας από αυτούς που θα έρθουν μετά, ευθύνονται αυτοί οι οποίοι κυβερνούν και καταλαβαίνετε πολύ καλά τι λέω».
Συνέχισε δε λέγοντας: «Οι ώρες είναι πολύ κρίσιμες. Αυτοί λοιπόν που αποφάσισαν την Αριστερή παρένθεση για τη χώρα, παίζουν στα ζάρια τη χώρα. Αυτοί που αποφάσισαν, με τον τρόπο που αποφάσισαν, να βρεθούμε στο αδιέξοδο που βρισκόμαστε τώρα είναι μία ριψοκίνδυνη απόφαση. Εύχομαι να εκλεγεί πρόεδρος της Δημοκρατίας και σύντομα να πάρουμε τις αποφάσεις μας».
smartpost.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου