Τρίτη 16 Δεκεμβρίου 2014

Για όλα τα γούστα...

... το ΠΑΣΟΚ/Ελιά/ΔΗΠΑΡ του Βενιζέλου…
Μήνυμα στο κινητό μου που ήρθε σήμερα το πρωϊ. Η πρώην ΔΗΠΑΡ και προσφάτως ΠΑΣΟΚ κάνει εκδήλωση αύριο στον Πειραιά και μας κινητοποιεί μέσω μαζικού sms. 
Ωστόσο η μέρα μου ξεκίνησε με...
τηλέφωνο από Τρικούπη, που με κινητοποιούσε για την αυριανή εκδήλωση. Διαδραματίστηκε ο εξής διάλογος με την κατά τα άλλα ευγενική τηλεφωνήτρια:
 -ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: «Ναι καλημέρα, από ΠΑΣΟΚ τηλεφωνώ, σας καλούμε για αύριο στην εκδήλωση του ΠΑΣΟΚ που θα γίνει στον Πειραϊκό Σύνδεσμο στις 18:00, με ομιλητές τους κυρίους Μανιάτη και Επιτροπάκη»

-EPIKAIRO-K: Από που είπατε ότι με καλείτε;

-ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: Από το ΠΑΣΟΚ

-EPIKAIRO-K: Από το ΠΑΣΟΚ; Μα εγώ είμαι ΔΗΠΑΡ! Που πήγε η ΔΗΠΑΡ, γιατί την βγάλατε; Εγώ ήθελα ΔΗΠΑΡ!!

-ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: (προφανώς αγχώθηκε με την αντίδραση): Ε, κοιτάξτε να δείτε, και ΔΗΠΑΡ έχουμε, θα μιλήσει ο κύριος Επιτροπάκης, που εκπροσωπεί την ευρύτερη Δημοκρατική Παράταξη»

-EPIKAIRO-K: Α, σας ευχαριστώ που το διευκρινήσατε, γιατί προς στιγμήν έλεγα ότι το ξαναγυρίσατε στο ΠΑΣΟΚ. Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση

-ΤΗΛΕΦΩΝΗΤΡΙΑ: Και εμείς ευχαριστούμε, σας περιμένουμε»

Και ΠΑΣΟΚ έχει η Τρικούπη και «Ελιά» και ΔΗΠΑΡ και ότι λάχει, για χάρη του «πελάτη». Ο Βαγγέλης είναι εδώ, για να μας κάνει όλα τα γούστα, και τα βίτσια. Και κοίτα να δεις που μέχρι τις εκλογές, μέχρι και τον ήλιο με τις εννέα ακτίνες θα επαναφέρει, για να μην κακοκαρδίσει κανένα ψηφοφόρο..
 epikairo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου